Pdanne12 Kızım 7.5 aylık fsh değeri yüksek çıktı. Başına böyle bir şey gelen var mı? Doktora göstereceğiz ama içim içimi yiyor internette kısırlık vs yazıyor korkuyorum.
MorVosvos Pdanne12 7,5 aylık bebeğe niçin fsh bakıldı ki. Anneden geçen hormonlar olduğu bir süre hormon düzensizliği olur. Daha 7,5 ayda ne kısırlığı yumurtaları bile düzene girmedi
MorVosvos Pdanne12 evet anneden geçen hormonlar ile göğüslerdeki şişlikte normal diye biliyorum ben ama. Tabi doktor daha iyi bilirde.
cnngkdmr Pdanne12 şuan. Aynı bizde öyleyiz sağ göğsünde beze vardı solda yoktu doktora götürdük endokrin yönlendirdi kan. Erdik fsh 9 çıktı acaba sizin kaç çıktı ve doktor ne dedi bende korkuyorum bi sıkıntı çuktı mı