mihrus benim bebeğimde de vardı korkumdan kaç kez doktora götürdüm bi kaç doktora serumla açın deyip yolladı kbb ye götürdüm laringolamazi dendi uyurken ıslık sesi gelip sürekli horlama vardı herkes hasta mı bu bebek deyip duruyordu sinir oluyordum.üst damak çok yumuşak olduğu için aşağı iniyormuş zamanla kemikleşecek dendi çok şükür geçti 6 ayda falan düzeldi uyurken sürekli uyanıyordu tıkanıp bebeğim zamanla düzeldi şükür