Emekliyorsa kış mevsimi ama eviniz soğuk değilse dizlerini açıkta bırakın çabuk yürüyor. Bana doktor tavsiye etmişti bacakları açıkta kalırsa çabuk yürür diye denedik 2 hafta sürmedi kalktı yürüdü. Dizleri biraz yara olur gibi oluyor ama geçiyor kısa sürede