nisan07 emzik kullanıyormusunuz uyandıkça emzik verin birde hemen bir kerede pat diye kesmek olmaz yavaş yavaş olması lazım gece uykusuna yatırmadan önce güzelce doyurun karnını ilk saatlerde uyandığında kucağınıza alın ama emzik verin ağzına pış pış yapıp uyutun 2,3 gibi emzirin sonraki emzirme 5,6 gibi olsun ama aralarda uyandıkça emzik verin daha sonra yavaş yavaş kucağa almayı azaltın sadece emzik sonra sonra emzirmeyide bırakırsınız sadece emzikle uyutursunuz