Ecemkusum Umudumm bebelac gold bize yaramadı gaz problemimiz vardı ve hep ishal gibi kakası oluyordu aptamil daha iyi geldi ve kilo aldırdı
Aydiles Umudumm ikisinide denedim fakat Bebeğimde gaz kabızlık yaptığı için evolviaya geçtik. Ama eğerki iyi gelseydi bebelacgold u tercih ederdim, Aptamili genel olarak çok şekerli mama diye önermiyorlar
Mrvemom Umudumm aptamil conformil uzun süre kullandık kilo alımı iyiydi ama zor kaka yapıyordu ve aşırı gazı oluyordu, bebelac gold a geçtik daha iyi geldi bize