İyi geceler kızlar
20 aylık oğlum var emiyor ve ben 2 aylık hamileyim oğlum bugün istifa ishal oldu şimdi hastaneden geliyorum acaba emdiği için olabilir mi çocuk dr emzirebilirsin dedi ama kafama çok takıldı. Aramızda hem emziren hem gebe olan var mı lütfen tecrübesi olan yazsın