Kızlar 3.5 aylık bebeğim 2.ayından beri gündüzleri 30-40 dakikalık kısa uykular yapıyor. 2.ye yatırmaya çalışıyorum bazen yatıyor bazen yatmıyor. Bu aylarda normal deniyor ancak geçecek mi? Bebeği böyle olup da ilerleyen aylarda uykusu uzayan oldu mu? Gündüzler sürekli bebeği uyutmaya çalışmakla geçiyor 😕