Kızlar merhaba bebeğim şu anda 25 günlük kendi gazini kendisi çıkartabiliyor buna rağmen çok fazla gazi var saatlerce ağlıyor bir türlü rahatlamıyor gazini çıkartıyor tekrardan ağlamaya başlıyor ve taş kesiliyor resmen bu konuda pek bir bilgim yok aslında doktora danışmak lazım ama yeni doğanlarda gaz damlası kullanılabiliyor mu eğer kullanılabiliyorsa siz hangisini kullandınız