Herkese merhaba ben bebeğimi genel olarak yatarak emziririm bi aralar da cocugu emzirirken yatagınn gögüs hizamdaki kısmı ıslanmıstı dedim heralde sütüm akıyo bu aralar cok fazla olmaya basladı az önce farkettim burnundan geliyo o süt neden olabilir acaba bu bilen var mı