kahvesaati Üzgünğm ama her çocuk başlarken ağlıyor ister istemez , sizin kararlı olduğunuzu gördükten sonra alışıyorlar ama bu süreçte evde şöyle yapabilirsiniz “bugğj seni okula bıraktıktan sonra öğretmenin çok iyi olduğunu söyler , arkadaşlarının seni çok sevdiğini , okulla ilgili evde hikaye kitabından uydurmasyon masal uydurarak anlatabilirsiniz. “