nrfsnykp Kizlar ben Diane 35 doğum kontrol hapı kullanıyorum 5 6 aydır düzenli olarak hiç aksatmadim din benim biraz kanamam olmuştu bugün yine olmuş ama hapı düzenli kullanıyorum ve bitmedi hap 6 günlük daha var bu kanama neden oldu sizce
guldenurcinar nrfsnykp ben başka bi tane kullanıyorum ama birkaç gün önce 3-4 saat geç içtim her gün aynı saatte içmek gerekiyor benimde biraz kanamam geldi ve içmeye devam ettim kanama kesildi. Ama senin o ilacında da aynı olur mu bilmiyorum.