aden_26 bizde 3 ay 10 günlük olduk hastanede yatıyoruz 13 gündür çok zorlanıyorum artık heyecanla eve gidip doya doya bebeğimle ilgilenmek istiyorum burda çok geri kaldı bebeğim üzülüyorum 😔 dua edin kızlar bende tavsiyelerinize açığım burda bebeğim ayaklarını oynatarak serumunu oynatıyor çok mutlu oluyor saatlerce onunla oynuyor biz eve gider gitmez uçan balon alıp ayağına bağlayıp oynatacagiz ❤️🖤