Geçen hafta atlattık şükür. Odamızı sık sık havalandırdım. Gece bile 30-40 saniye açtım kapattım camı.Buhar makinasını sürekli açık tuttum. Nebülün içerisine su koydum direkt ağzına vermedim(doktorum gerek görmedi) beşiğin etrafında gezdirdim elimle. Göğsü yumuşasın diye.Emzirdikten sonra uyusa bile yüz üstü çevirip pıt pıt yaptım. Öksürerek balgamını çıkarttı. (Osman gönlüal hocanın balgam atma videosunu izlemelisiniz )
Her gün banyo yaptırdım ve en az 7-8 kere burnunu temizledim. Çok şükür atlattı. İnşallah bir daha yaşamayız🥲sizede geçmiş olsun kolaylıklar dilerim💜