BurcuMasal Merhaba anneler kızım 5 ay 18 günlük banyo zamanı işkence haline geldi .Ağustos doğumlu doğduğunda her gün yıkıyordum ama malum kış şimdi haftada 1 maksimum 2 kez yıkayabiliyorum eşim de geç geldiği için.Ama kızım kendini parçalıyor ağlamaktan panik yapıp 1-2 dakika içinde nasıl yıkadığımı anlamıyorum valla. sıcaklığı termometre ile ayarlıyorum nasıl sevdirebilirim banyo yapmayı
seda1766 BurcuMasal bir iki kere benimki de korktu hemen küvete yatırdığım içinmiş şimdi önce bir tas su döküyorum küvete sonra oturuyorum yavaş yavaş bacaklarından su dökmeye başlıyorum oturarak yıkıyorum yoksa yatırırsam korkuyor ağlıyor
Efvahi BurcuMasal daha sık yıkayabilirsiniz. Benim kızım Kasım doğumlu ilk zamanlar bende haftada 1 falan yıkıyodum gerçekten eziyet oluyordu hem ona hem bana. Şuan 2 günde 1 yıkayamaya çalışıyorum. İkimiz içinde rahat geçiyor artık. Sizi gergin gördükçede gerilebilir. Güle oynaya yıkamaya çalışın. Benim kızım suyu çok sever hiç korkmaz gibi telkinlerde bulunabilirsiniz.
serfannee Benim bebeğimde aynı durum da aynı hafta da doğmuşlar çok fazla ağlıyor nasıl banyo yaptırıyorum anlamıyorum bile:(
BurcuMasal serfannee Biz de çok fenayız acaba diyorum yanlış saatte mi yıkıyorum uykusu falan mı gelmiş oluyor ama her seferinde aynı
Deletedmom276 Banyoyu birlikte hazırlayın, banyo oyuncakları da iyi fikir, şarkı söyleyin banyo yaptırırken, banyodan önce masaj yapabilirsiniz krem yada yağ ile (bebe kremi ve bebe yağı) birlikte suyun altına girebilirsiniz eğer şartlar uygunsa.
Obenimmelegim Ben sürekli konuşuyorum suyunu sıcak ayarlıyorum kolumda kendime yakın tutuyorum önce küvetin içi boşken içine koyun oynasın ellerini suya koyun suya vurun oynayarak alıştırın elbiselerini çıkarın oyuncakkarı yanında olsun bu şekilde alışır benimkini sudan çıkarınca basıyo çıplığı 5 aylık ayallarıyla şap şşap suya vuruyo belki alışır sizin bebeğiniz
Deletedmom276 BurcuMasal uykusu kakası gelmiş olabilir, banyo saatlerini değiştirmeyi deneyin bi bakalım
BurcuMasal seda1766 Ben hiç yatırmadım alışsın diye ilk önce ayaklarına döküyorum suyu o anda başlıyor ağlamaya banyo bitene kadar bende çabuk çabuk yıkamaya çalışıyorum
seda1766 BurcuMasal o zaman Bi arkadaşım anlatmıştı kendisi de bir tayt giydim oturdum bebeğimi de kucağıma aldım öyle banyo yaptırdım beraber banyo yaptık demişti bir de öyle deneyin isterseniz
Obenimmelegim Hemen başını yıkamayın önce bedeninden başlıyorum ben en son çıkarmaya yakın başını yıkıyorum gün içinde küçük bir leğene su doldurun ellerini yüzünü yıkayın hergün ellerini leğene koyup oynarsa bu şekilde sever belki
BurcuMasal Obenimmelegim Ben de önce ayak beden en son başını yıkıyorum ama ayakta başlıyor ağlamaya 🤦🏻♀️
Deletedmom276 BurcuMasal aaa bi de bi yerde okumuştum; bebek banyo yaparken suyun duş deliğinden aktığını gördüğü zaman ağlar; biz de banyoyu sevmiyor diye düşünürüz; Bebekler şu şekilde düşünüyor: bu su buradan akıyor yok oluyor gidiyor kayboluyor ben de delikten gideceğim diye düşünürler. Şimdi bu yazdığıma gülenler olacak bebek düşünür mü ya diyenler de olacak ama sanırım mahallenin en mutlu bebeği adlı kitapta yazıyordu (net hatırlamıyorum) o deliğe bir oyuncak koyabilirsiniz yada bebek kuvetinin içinde yıkayabilirsiniz.