Ya kızlar bizim evde büyük kızım influenza pozitif çıktı, evde herkes hasta bu arada , doktor enfluvir şurup verdi bize de enfluvir tablet.. Fakat şimdi küçük olan da öksürüyor, 4 aylık olmak üzere.. Prematüre doğduğu için yoğunbakımda falan kaldı yani.. Ben şimdi bu enfluvirden küçük kıza da vereyim mi? Yeni hastaneden geldim ve halim yok tekrar gitmeye, evde varken 4 aylık bebeğe de versem mi? Zaten belliki bizden kaptı şifayı, sizce?????
Ufaklığın öksürüğü var nefesi falan tıkanıyor ve hafif ateşle ishali var.. Aciiilll yardıııımmm 🙏🏻🙏🏻🙏🏻