Zynp ilk tadım da almaması çok normal canım,hatta öğürebilir reddebilir.Sen vermeye devam et.Dr 10 kez denemelisin demişti bana,formül mama ya da anne sütüyle kıvamını açabilirsin ya da öyle de yemez ise bu kez karışım deneyebilirsin.Labne meyve ile karıştırıp verebilirsin.Benim kızım haşlanmış yumurtayı asla tek başına yemiyo mesela.Ya karıştırıyorum ya da omlet tarzı yapıyorum mecburen bende.