10 günlük hastalık sürecini yeni atlatmış olarak yazayım. Burun tıkanıklığı, ara ara gözlerde kızarma,boğazda hırıltı , balgam hissi. O kadar tıkanmıştı ki burnu ememiyordu bile. İlk 4 gün kendim evde müdahale ettim. Sırayla nebulizatör ile serum fizyolojik verdim 10-15 dakika kadar o bitince sırtına pat pat masaj yaptım. Günde 5-6 kere bu şekilde yaptım ve günde bir burun yıkaması yaptım. Açılmayınca doktora götürdüm. Doktor yaptıklarıma devam etmemi ciğerde bi sorun olmadığını söyledi. O gün oda nemlendirici aldım hemen. Odanın nem derecesini %50 de tutmaya çalıştım ve o gün rahat uyumaya başladı. Bende devam ettim her gün aynı şekilde. Burun yıkamasını sadece 2 kere yaptım. Şu an hala var ama baya baya hafifledi. Hangisi etkili oldu bilmiyorum. Belki içinden işine yarayan çıkar