Kızlar merhaba. Ben yenidoğan bebeğim 2 aylıkken hamile kalmışım. Üstelik ilk çocuğum 2 sene olmadı ve çipli aşılama tedavisi ile hamile kalmıştım. Doğumdan sonra da zaten 40 a kadar birliktelik olmamıştı ama sonrasında korunuyoduk sadece bir iki kere korunmadık ondada hamile kalmışım üstelik adet bile olmadım. Ve ben hamileliğimi bebek karnımda 2.5 aylıkken öğrendim o zamana kadar ne bir belirtim oldu ne başka türlü anlayamadım yani ve o zaman birde bilmeden yenidoğan bebeğimi de emzirmişim 4 buçuk aylıkken sütten kesmek zorunda kaldım onuda. Şimdi kucağımdaki 7 aylık karnımdaki 5 aylık bebeğim ve doğduğunda büyük bebeğim 1 yaşında bile olmayacak tam 11 aylık oluyor. Yani 1 sene içerisinde 2 kere de sezeryan ameliyatı olmak zorunda kalmış olucam. Merak ettiğim benim gibi böyle durum yaşayanlar varmı konuşalım karnımdaki bebeğim 5 aylık olmasına rağmen hala şoktayım yani hala inanasım gelmiyor moralede ihtiyacım var bacılarım😅😂