Kızlar aşırı üşengeçlik var ya yapsam tüm işleri çok güzel hızlı yapıyorum ama bu ara aşırı erteliyorum her işimi günlük rutin temizlik toplama hiç bişi yapmıyorum evi temizlemeyince toplamayınca kendimi çok kötü hissediyorum evi temizleyip toplayınca çok mutlu rahat oluyorum bu durumu yaşayıp da kendince yöntem geliştirip faydasını gören oldu mu neler yaptınız böyle durumda motivasyonunuz ne oldu nasıl ertelemeden üşenmeden tüm işlerimi yaparım