mamacita_18 13 aylık ve bizde aynı durumu yaşıyoruz valla ayakta uyuyorum ben ama bebeğim bana mısın demiyor. Çok yoruldum uykusuzum yemek temizlik yapamıyorum. Bugün kayınvalideme gittim de biraz rahat nefes aldım. Onlar bebeğimle oynarken bende gidip uyudum 3 saat valla çok iyi geldi. Kaynanamda kayinpederimle o sırada bebeğime yemek vermiş oynamış falan baya ilgilenmiş. Geç saate kadar durduk kayinvalidem biz çıkarken Allah yardımcın olsun valla bu bebek önceden böyle değildi niye hiç yorulmuyor uyumuyor diyo 😂 kayinpederim de sen hep gel tek başına nasıl basediceksin diyor valla beni gören halime acıyor artık bebeğim sağolsun anası acınacak hale geldi 😂