DogaLina bizde de vardı kalça geriliği 2 aylıkken çekildiginde sag kalça 58, sol kalça 68 'di. 3 aylıkken bi daha çekildi sağ kalça 59, sol kalça 68 di. Çocuk doktoru bizi ortopediye gönderdi. Ortopedi doktoru normal bi durum düzelir dedi 5 aylıkken bi daha çekelim dedi bu sefer röntgen çektiler doktorumuz herşey gayet normal gelişmiş dedi. Duyduğum kadarıyla tedavisi varmış ve kolay gelişirmiş. O kadar panik yapma en azından kalça çıkıklığı yok ona dua et o daha zor. Hatta çocuk doktoru bize çift bez tak, kundak yapma, bacakları hep ayrık kalsın demişti.