Aria4 Gökyüzündekilerin sis olmadığını hastalık için spreyleme ilaç olduğunu birde uçakların yoğunluğunu belirten insanlarla ilgili ne düşünüyorsunuz çünkü baya çoğaldılar 😂😂
shiningmother34 Aria4 iyi misin aşko bu saatte yatta uyusana böyle post mu açılır zaten herkes çok gergin😂
Aria4 uykusuzanne__ Gökyüzündekilerin sis olmadığını hastalık için spreyleme ilaç olduğunu birde uçakların yoğunluğunu belirten insanlarla ilgili ne düşündüklerini sordum 😂😂
birdemetmaydanoz @Aria4 Bu komplo teorileriyle insanları delirttiler. Doğru değil mi diye düşünmekten psikolojim alt üst oldu🙈 kaygı bozukluğum var ve obsesif oldum
Aria4 birdemetmaydanoz vallahi bende aynı ya söyledikleri gerçekse onları salak yerine koyarken ben salak olabilirmiyim diye düşünmeden edemiyorum 😂
Obsesifkompulsifbozukluluk Aria4 tabi siz anneleri tarafından size emanet edilen çocuklara her bakımdan yetersiz gördüğünüz bir kadının annelik etmesine şiddetle karşısınız ama
birbilinmezkisi Aria4 evet o insanlardan biriyim 28 yaşındayım ve son bir kaç yıl hariç böyle sis görmedim. Hangimizin çocukluğunda olan sis böyleydi ? Artık biyolojik savaş var topla tüfekle öldürmek geride kaldı daha az eforla daha büyük kitleler hedefte
[silindi] Aria4 kaynanam senmisin agshhdh🤣🤣 oda senelerdir bunu iddia edip durur ucaktan hastalik yayiyolar diye ne alaka abi ne alakaaaaa🤣🤣