Kızlar kızım 17 aylık 2 gün önce yüksek ateşten (38.6)acile gittik bademciklerinin şiştiğini söylediler ve serum taktılar serum sırasında kızımda kasılmalar oldu tüm vücudu titredi acildeki doktor epilepsi gibi dedi bugün nöroloji doktoruna gittim epilepsi gibi gelmediğini söyledi videoyu gösterdiğimde havale de olmadığını düşünüyormuş ama neden öyle bir kasılma ve titreme oldu bilmiyoruz hastane çıkışında da yürüme de zorluklar oldu yürürken denge bozukluğu gibi bunlar ateş sonrası normal mi gerçekten ağlamaktan helak oldum kötü bir anne miyim yetersiz miyim diye kendini suçluyorum 2-3 gecedir nolur daha önce yaşayan vs varsa bilgi verebilir mi