Bir kaç gün akşam 7 den sonra duş aldırın ve sonrasında sütünü verip uyku moduna sokun. Işıkları azaltın. Ben bebeğim 3 aylık olduktan sonra öyle alıştırmaya çalıştım ve şuan 7 aylık gündüz de 3 kere uykusu oluyor ama akşam da 11 de uyuyor bir daha 9-10 da kalkıyor. Tabi ki geceleri de beslenmesine özen gösterdim mesela şuan mamayı 5 saatte bir alması gerekiyorsa onun uyanmasına fırsat vermeden ben mamasını içiriyodum ve bezini değiştiriyodum altıda temiz uykusuna devam etsin diye. Bu şekilde gayet huzurlu uyuyor sabaha kadar. Düzenimiz hala bozulmadı mesela. Bir kaç gece huzursuzlanıp uyumadığı zamanlar oldu o zamanlar da da yine aynı şekilde duş aldırıp mamasını verip uykuya geçirdim çok kaydırmadı saatlerinide böylece. :)