Öğlen ateşlendi akşam üzeri calpol verdim düşmedi gece 12 de acile gittik boğaz enfeksiyonu dedi antibiyotik verdi hafif var ben önlem amaçlı veriyorum dedi pratisyen hekim ben pek antibiyotik taraftarı değilim alternatif ne yapabilirim siz nasıl yol izlediniz