Kızlar bu hafta ikinci ay aşıları için çağıracaklar sağlık ocağından aşıya gitmeden yarım saat önce calpol vermeli miyim bir arkadaşım verirsen ateşi çıkmaz ben öyle yapıyordum demişti ama sağlık ocağındaki doktorumuz verme aşıların etkilerini azaltır dedi ebe hemşire de ateşi çıkmadıkça verme ilaç sonuçta neden önceden veresin belki ateşi çıkmayacak dedi ne yapmalıyım siz nasıl geçirdiniz bu süreci