Hanımlar kızım 25 Aylık iki gündür anne cisim geldi diyor bakıyorum bezine yapmış gece arada kuru bezle kalkiyor bugün de bezi kaymis ben banyodaykn yanıma geldi anne çiş dedi oturtamadan kaçırdı dün de afedersiniz büyük tuvaleti geldi anne çiş dedi götürdüm sarıldım Birlikte yapti biraz tabi sonra duş vs uzun sürdü ne yapsam devam edeyimmi 3 yaşı mi bekliyim korkuyorum kış günü evim biraz soğuk üşütür hasta olur diye bir akıl verebilir misiniz