Bebeğim 6 aylik bizide kapsiyormu acaba 3 cü
ESRA_282 yasa çıktıktan sonra doğanlar diye biliyorum
ESRA_282 2015 sonrası diye okumustum
ESRA_282 bu yil icinde doganlar icin.
ESRA_282 başvuru nasık yapılıyor
betul912_ şans işte
Evet ya bizde 5 aylık olucaz umarım bize de olur
ChatGPTanne_ inşallah
cemmre kiz inşallah
Mavi kartlilar alablyomus
komik hayir herkes alicak
komik mavi kart ne oluyo bilmediğim için soruyorum
[silindi] 2025 ten itibarenmi
Bence yaş sınırı olmalı yoksa saçma olur
baerzu yeni kimlik kartı
meleklerinannecigi aynen başvuru nerden yapılıyor
mondecaidensecmeler hiç bilmiyorum
mondecaidensecmeler sgk dan yapılıyor
ESRA_282 evet
[silindi] yapacak bisey yok üzüldüm 🥺
Takip