Bende 30 yaşımda ilk kez disciye gittim kanal tedavisi yapılacak dedi çok korkmustum disim cok agriyodu agliyordum resmen dedim gidicem neyse gittim igne yaptı çürüğü temizledi geçici dolgu ile kapattı 2 gün sonra tekrar gittim tekrar iğne yaptı sinirleri alıyor ben hissettim 3 sinir varmış ilaç koyup 1 hafta sonra tekrar gel dedi gittiğimde iğne yapmadan aldı sinirleri ölmüştü zaten anlamadim yani benm 3 seans sürdü oraya ilaç koyuyorlar sinirler ölsün diye o zaman acımıyor zaten