Bebeğim 5 aylık şuan influenza geçiriyor doktor şurup verdi ve calpol kullanıyoruz ilk 2 gün çok kustu ve ateşi vardı şuanda ateşi yok kusmada geçti ancak günde 2 kez gürültülü şekilde sulu kaka yapıyor ve çok ağlıyor. Bu durumda ne yapmalıyım? Sizce doktora gitmeli miyim yoksa bu hastalıkta bu normal bir süreç mi ? Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi 🙏🏻