Ayla30 merhabalar ben 8 -9 aylikken başladım munchkin kullanıyorum memnunum o kadar atmasına rağmen kırılmadi iyiki almışım diyorum bardakla iciremiyordum sürekli yutamiyordu bundada ilk başlar aynı sorunu yaşadık haliyle ama şimdi 10 aylık alıştı rahat içiyor