3 ay 10 günlük bebeğim 3.aya girdiğimizden beri huzursuz gündüz uykularını bir nebze olsun düzenledik ama gece 8-9 gibi saatinde uyusa da en büyük sıkıntımız uykusunda hareket ederek kendini uyandırıyor gözü kapalı başını sağa sola çevirip ayaklarını karnına çekip dönüyor sürekli bu durumu yaşayan var mı videolu şekilde doktorumuza ilettim atak dönemi olduğunu söyledi ama yinede bu huzursuzluğuna gönlüm el vermiyor derin uyuyamıyor dediğim gibi yaşayıp fikri olan varsa yardmcı olursa sevinirim