Basak71_ en az dört saat uyutmamaya çalışın. 1 metreden yüksekse o zaman sıkıntı olabiliyor baş üstüne düştükleri zaman. Allah korusun tüm evlatları. Biz de bir defa yaşadık aklım çıktı, uyuyordu misafirlikteydik, yatağın kenarına yastık yorgan ne bulduysam bariyer yapmama rağmen ağlama sesine odaya girdiğimde yatakta değildi, yerde emekliyordu ve ağlıyordu. 4 saat uyutmadım korkumdan. Çok şükür bir şey olmadı ağlamadı da. Bebeği büyük olan arkadaşlarım anlatıyorlar her gün bi düşme maceraları oluyor. Düşe kalka büyüyecekler. Çok geçmiş olsun 🙏🏻