Ayla30 siz de su içerken önünde için daha kolay alışabilir bir de yenidoğan bebeklere bazen biberon kullanılmaz böyle türk kahvesi fincanıyla verilir meme reddi olmasın diye bardakla içmeleri daha kolay aslında gerçekten pipetli suluğun avantajı çok fazla oluyor suyu gün içinde hep yanında oluyor susayınca aklına gelince içiyorlar diğer türlü bebekler su istemeyi bilmedikleri için aklına su istemek gelmeyecek emmek isteyecek susadıkça