Hatic_ayaz01 benim oğlumun yemesi içmesi çok iyiydi resmen yemek yemek için ağlardı. Eşim çol verme obezite olur derdi. Herkes yemek için ağlayan bebek ilk defa görüyoruz derlerdi. Ben hiç kimseye söylemezdim. Misafirliğe gittiğimizde oğlum yemek görünce ağlardı. Baya kiloluydu. Ama nazar değdi 10 aydan sonra yedikleri azaldım şimdi anne sütü, yoğurt, muz veya muzlu yoğurt. Başka hiçbirşey yemiyor. Şimdi 14 aylık 😔 çok hareketli ve yemediği için çok zayıfladı.