bbbnnndzf Gogusumde 2 gündur ağrı oluyo dokununca süt dolar acır ya dokununca onun gibi neden olur acaba bilen biri varmi
Bal_prenses bbbnnndzf Aynı şeyi bnde yaşıyorum ve emzirme yok 2 buçuk yıl oldu benm emzirme biteli devamlı var bu ağrı sanki regl dönemi yaklaştığında olan acıma var ya onun gibi ve dokunmaya gelmiyor fazlasıyla acıyor.
Leylaa_ bbbnnndzf emzirme yoksa . Adet yakındır ondan yada gebelik vardır bende bu iki nedenden dolayı olur . Gebelik olduğunda özellik dokunamiyordum
bbbnnndzf Bal_prenses adetime çok var Yasmin kullanıyorum omu yapıyor acaba diye düşünüyorum bı yandan acaba hamilelik belirtisi olabilirmi diye
Bal_prenses bbbnnndzf Ben ondan olacağını sanmıyorum ben kullanmıyorum mesela ama bu ağrı aynı dediğiniz gibi bnde de var. Doktora gitmeyi düşünüyorum dahada geçmezse