Bu gönderiyi bu hastane ve dr seçecek olan ve burada aratacak kişiler için yazıyorum. Doktorunuzu çok iyi araştırarak seçin. Ben bi arkadaşımın önerisiyle gittim(sezeryan olmustu) araştırmaya da üşendiğim için aynı kişiye gitmeye devam ettim. Kendisi hayalimdeki dr değildi ama sakin ve açıklayıcı biriydi. Doğuma kadar da bi sorun yaşamadım sonuçta doğuracak olan benim dr süreci birlikte yürüteceğimiz kişi olarak düşündüm. Ta ki doğuma kadar. Doğumla ilgili doğurmayla ilgili masaya yatana kadar hiçbir şey konuşmadı zaten tam açıklık olana kadar da kendisi yoktu. Daha sonraki tavırları asla sakinleştirici ve telkin edici değildi. Yönlendirmeler çok gergin üslupla yapıldı. Her neyse bunlar o kadar önemsediğim seyler değil sonuçta bebeğimin doğumu önemliydi ne gerekiyorsa onu yapmıştır dedim. Ama bebek doğduktan sonra hala masadayken bana “bebeği sen doğurmadın ebe doğurttu” “sen doğurmadın” dedi. Çıkmış odada bekleyen aileme de aynısını söylemiş. Bu yaşadığım bütün psikolojimi bozdu ve doğumum benim için travma haline geldi hastanenin önünden geçerken bile moralim bozuluyor, aylar geçti ancak yazabiliyorum. Ben dr cok onemlı degıl dıye dusunerek buyuk bır hata yapmışım. Kimse benim düştüğüm hataya düşmesin güleryüzlü tatlı dilli birçok dr var.. çoğu arkadaşımın devlet hastanesi deneyimi bile benimkinden daha iyi.
Kısacası tercihimden çok pişmanım araştırma yapmadığım için hayatımın en özel anlarından birisini içim acıyarak hatırlıyorum. Hiçbir lohusa bu çocuğu ben doğuramadım diye düşünmemeli.