sehna Reçete de emzirenler kullanamaz yazıyo ama bana bunu kendi kadın doğum doktorum yazdı napcam mantar var birsz diye
16momm sehna gebelikte kullandım bence gebeyken kullanılan emzirirken de kullanılır tekrar sorun isterseniz
sehna buket1710 valla ben hâlâ kullanmadim icime şüphe düştü ama kullanicam ama mantar belirtilerine baktım bende hiç kaşıntı falam yok bilmiyorum kararsızım daha
twobabymom_ Gynolomexin mi gebeliğimin başından beri sürekli kullanıyorum içerisinde 2 tane 3 gece de bir alınıyor doktor emzirdiginizi bildiği halde yazdıysa sorun olmaz bence 7 aylık gebeyim 7 aydır kullanıyorum
123aa Seyreltilmis sirkeli suyla yıkamak iyi geliyor bana doktorum onerdi bilginiz olsun ve bana gebeyken doktor vermişti ama emzirme konusunu bilemiyorum
minnoshan buket1710 merhaba kullandınız mı bana da verdi doktor kullanılır emzirebilrisin dedi ama prospektüste 3 gün emzirmeyin yazıyor