snmmom öncelikle uyku saatleri düzene soktum bebeğim durumuna göre saatler belirledim sonrasında yatağa beraber geçtik ben uyumuş numarası yaptım seslensede bakmadım hiç kıpırdamadım haliyle oda destek istediği için ağladı ama bu en fazla yarım saat sürüyordu her seferinde maalesefki ağladı birkaç seferden sonra ağlamalar azaldı ama tabiki çok fazla ağlarsa kucağıma alıp sakinleştirip yine bırakıp uyumuş taklidi yapıyordum böyle böyle devam ettim pes etmeden 1 ayı buldu sonrasında her uyku saati geldiğinde yatapa geçiyoruz birlikte uyuyana kadar yanında uzanıyorum kendiside çok direnmeden kendi kendine uykuya dalıyor arada saçını okşuyorum sırtını sıvazlıyorum bu şekilde