Arkadaşlar 5.aylık bebeğim. Rota aşısının 1.dozu 3.ayında, 3.dozuda bu ay yaptırdık. Doktorum dediki 3-4 gün sonra gel menenjit aşısını yapalım. Kafam karıştı benim. Rota ile menenjiti aynı ayda yaptıran var mı aranızda? Sanki ikisi aynı ayda olmazmış gibi. Araştırdım net bişe bulamadım.