Çıldırcam kızlar bebeğim 7 buçuk aylık erkek bebek ve dakika durmuyor kimseye gitmiyor benim dışımda herkeste ağlıyor uyumuyor emmek istemiyor yemek yediremez oldum hep mızmız hep kucak istiyor yoruldum annem dahi yardımcı olamıyor durmuyor onda da çünkü ne yapıcam niye böyle hiperaktif mi nedir bu hareket yorulmak bilmemek ne bilim normal mi ya vallahi çok yıprandım herşeyim den geri kaldım o mutlu olsun diye ama yok yapışık yaşıyoruz ve ne yapsam olmuyor neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum :(