miroslinos Ayına kadar bebeğimi 2 2:30 saatte bir emziriyordum 1 ayımız oldu kaç saate bir uyandırmalıyım kızlar
gzplt miroslinos Ben sarılık riskinden sonra gece uyandırıp emzirmedim ona bir şey diyemeyeceğim ama gündüz sık sık emziriyordum 1 saate bir teklif ediyordum
es6 miroslinos Gece beslenmesi için 4 saate kadar uyuyorsa eğer uyumasına fırsat verebilirsin Osman hocanın bu konuyla ilgili videosu var istersen izleyebilirsin bana çok yardımcı olmuştu🫠
kyncu Geceleri 4 defa emzirmelisin bnce bizde 2 aylığız bizde yeni yeni 4 düşürmeye başladı zaten kendilğinden kalkmamaya başlıyor gazı mazı yoksa eger