mucizemm94 Spinal anesteziden sonra bende fıtık çıktı ve sol kalça dizlerime vuran beter bir ağrı beni mahvetti acıdan kivraniyorum yürüyemez hale geliyorum bazen her gün agri kesici içiyorum krem arıyorum kendime çok etkili lütfen önerir misiniz ?