Kızlar 2. Bebeği olan anneye her ay 1500 tl yatacakmıs bu doğru mu bilen varsa bilgilendirirse cok sevinirim
Benim hesabıma mı yatar eşime söylemek dahi istemiyorum alır elimden cocuklarım için birikim yapacam dığumdansonra mı basvuru yapacam suan 2. Bebeğime hamileyim