Glsmbthn diş cıkarma olabilir canım. Bizimkinde de salya kaşınma elini ısırma felan var. Uyku problemi aynı benimkide öyle cok uykusu var gözlerini ovuşturuyor esniyor ama uyumamaya direniyor resmen. Bıraktıgım an hemne uyanıyor. Aşı yerinin şişmesiyle ilgili bi bilgim yok canım.