Annesininpogacayanagi benimkiside sabahları 9 da uyanır 11 gibi uyuturdum Sonra 12,30 da uyanır 1 den 5 e kadar tekrar uyuturdum Tabi arada emmeye kalkar di akşamda engec 10 da uyutuyordum gece 1,5 ve 4 de emip uyuyordu tekrar gece sadece 2 kere kalkıyor emmeye ama dün ve bugün hersey değişmiş gibi uyurken direniyor ağlıyor dış olduğunu düşünmüyorum salyalanma falan yok bizde 15 gündür ataktayız 20 günümüz kaldı bakalım ne olacak