Merhaba herkese iyi geceler. 7 aylık kızım var. Cildi hassas kucağınızda tutsanız elinizin resmi çıkar sırtına o kadar çok kızarıyor. Ek gıda da tadımlarda falan yeni bir şey yediğinde sivilce gibi birden fazla kızarıklık oluşuyor ama burada atılan alerji fotoğrafları gibi birçok değil. 2-3 tane çıktı en fazla genelde bir tane oluyor. Önce yoğurtta oldu sonra muzda oldu başta evhamlandım resmini doktora gösterdim alerji gibi ama öyle pek bir döküntülü olmadığı için bekle 15 gün sonra tekrar ver dedi. Muzda da aynısını yaşadım bugün kıymada aynısını yaşadık. Fakat geçenlerde ev yapımı tarhana verdim o gerçekten alerji yaptı deriden kabarık pütürlü bir yara gibi oldu hemen kestik bebek tarhanasında olmadı bende domatesten diye düşündüm. Sizlerde böyle normal tadımlarda sivilce gibi kızarıklıklar oluşuyor mu tarif ettiğim gibi? Tekrar yoğurt verdim muz verdim defalarca bir daha onlarda tekrarlamadı. İlk defa yediği besinde olup yarım saat sonra kayboluyor ve bir daha onu yediğinde olmuyor. Sırf bu yüzden yeni bir şey tattırmaya çekinir oluyorum