20 aylık kızımı sütten ayırıyorum hem onun içi hem benim için çok zor geçiyor bugün 3. Gün göğüslerim çok doldu ve acı çekmeye başladım ne yapabilirim baya acı veriyor bu dönemle ilgili önerileriniz varsa da alabilirim her anne için zorlayıcı olduğuna eminim Allah yardımcımız olsun :(