Kızıma gece emzirmeyi bıraktırmak istiyorum bugün 2. Gündeyiz ama ben her uyandığında su veriyorum sonra da uyutuyorum yanlış mı yapıyorum acaba bu seferde ona mı alışır bilemedim. Bir de mesela dün 9 buçukta uyudu sabah 5 40 a kadar her uyandığında şu verdim emzirmedim 5 40 da da emzirdim. Siz nasıl ilerlediniz