ecelcin kesinlikle öyle. Bende ne birinin çocuğunu öperim nede elimi sürerim. Anne olmadan önce de bu konu da hassastım yani. Çocuklar bizim oyun hamurumuz değil ki ya al eline vıcık vıcık et yani ne münasebet. Sakın esirgiyor aman bi bunun mu çocuğu var derler arkanızdan diye düşünüp insanlara fırsat vermeyin. Biz milletçe severiz çünkü her konuda sivri zekalı olmayı. Sizin evladınız sizin kıymetliniz devir de ne yazık ki berbat bir devir. İçinizi ferah tutun bişeycik olmaz. Allah akıl fikir versin bu tarz insanlara da